KOPARKA GĄSIENICOWA TAKEUCHI TB2150R-CV – JEDNA Z NAJPOTĘŻNIEJSZYCH KOPAREK W LINII TAKEUCHI.
Koparka gąsienicowa Takeuchi TB2150R-CV posiadająca dwuczęściowy wysięgnik to jedna z największych i najpotężniejszych koparek gąsienicowych z linii Takeuchi.
Zaskakującym faktem jest to, że należy ona również do najbardziej mobilnych 16-tonowych dostępnych na rynku koparek gąsienicowych. Ten wariant koparki gąsienicowej Takeuchi TB2150R-CV nie ma wysięgnika obrotowego, ale wysięgnik stały obok kabiny (wysięgnik stały). Dzięki temu nadwozie koparki jest jeszcze bardziej zwarte.
Koparka gąsienicowa Takeuchi TB2150R-CV z dwuczęściowym wysięgnikiem należy do klasy od 15 do 16 ton i podobnie jak jego brat z wysięgnikiem obrotowym jest napędzany silnikiem Deutz TCD3.6L4 Stage 4 o mocy 115 KM (85 kW).
Ta koparka gąsienicowa Takeuchi jest dostępna zarówno z wysięgnikiem jednoczęściowym, jak i wysięgnikiem regulowanym hydraulicznie, wysięgnikiem dwuczęściowym. Wersja z dwuczęściowym wysięgnikiem umożliwia pracę blisko koparki i zwiększa zasięg kopania. Ponadto dwuczęściowy wysięgnik koparki Takeuchi TB2150R-CV jest standardowo wyposażony w zintegrowaną kamerę cofania i system sygnalizacji bezpieczeństwa.
Przestronna kabina koparki gąsienicowej Takeuchi wyposażona jest m.in. w ergonomiczny, pneumatyczny fotel, wielofunkcyjny wyświetlacz, osłonę przeciwsłoneczną oraz schładzany uchwyt na napoje.
Koparka gąsienicowa Takeuchi TB2150R-CV jest idealna dla wykonawców robót ziemnych , rozbiórek i robót sanitarnych – tam gdzie potrzeba naprawdę dużych gabarytów i mocy .
Cechy charakterystyczne Takeuchi TB2150R-CV (WYSIĘGNIK DWUCZĘŚCIOWY)
Znajduje zastosowanie m.in W
+ ZASTOSOWANIE
Ogrodnictwo i architektura krajobrazu |
Inżynieria lądowa |
Pracach rozbiórkowych |
Gospodarce wodnej |
Gospodarce komunalnej |
Branży przemysłowej i wielu innych |
+ KOMPATYBILNY OSPRZĘT
Zagęszczarka |
Wiertnica |
Łuparka stożkowa |
Widły do palet |
Chwytak wielofunkcyjny |
Szczegółowe dane techniczne
+ DANE TECHNICZNE
Masa maszyny |
kg |
16050 |
Nacisk na grunt |
kg/cm2 |
0,47 |
Poziom hałasu LwA |
dB(A) |
99 |
Poziom hałasu LpA |
dB(A) |
75 |
Prędkość obrotu |
obr./min |
11,2 |
Prędkość jazdy 1 |
km/h |
2,8 |
Prędkość jazdy 2 |
km/h |
5,3 |
Zdolność pokonywania wzniesień |
stopnie |
35 |
Kąt obrotu wysięgnika w lewo / w prawo |
stopnie |
|
+ SILNIK
Typ |
|
TCD 3.6 L4 |
Moc ISO 14396 |
kW/KM |
85,0/115,0 |
Prędkość obrotowa |
obr./min. |
2000 |
Pojemność skokowa |
cm³ |
3621 |
Ilość cylindrów |
|
4 |
Płyn chłodzący |
l |
18,5 |
Olej silnikowy |
l |
17,0 |
Zbiornik paliwa |
l |
278,0 |
+ HYDRAULIKA
Główna pompa robocza |
|
zmiennego wydatku |
Przepływ maksymalny (ciśnienie maks. P1) |
l/min (MPa) |
112,0 (34,3) |
Przepływ maksymalny (ciśnienie maks. P2) |
l/min (MPa) |
112,0 (34,3) |
Przepływ maksymalny (ciśnienie maks. P3) |
l/min (MPa) |
54,8 (23,6) |
Przepływ maksymalny (ciśnienie maks. P4) |
l/min (MPa) |
20,0 (3,9) |
1. dodatkowa linia hydrauliczna |
l/min (MPa) |
224,0 (24,5) |
2. dodatkowa linia hydrauliczna |
l/min (MPa) |
54,8 (23,6) |
3. dodatkowa linia hydr. lew. + praw. |
l/min (MPa) |
20,0 (3,9)/54,8 (23,6) |
4. dodatkowa linia hydrauliczna |
l/min (MPa) |
|
Pojemność zbiornika hydraulicznego |
l |
148,3 |
+ WYMIARY
Maks. głębokość wykopu |
mm |
5720 |
Maks. wysokość wysięgu |
mm |
9925 |
Głębokość wykopu pionowego |
mm |
5130 |
Maks. wysokość przeładunku |
mm |
7490 |
Min. wysokość przeładunku |
mm |
3360 |
Maks. zasięg przy gruncie |
mm |
8730 |
Maks. zasięg |
mm |
8860 |
Maks. promień wykopu |
mm |
4545 |
Dolne położenie lemiesza |
mm |
515 |
Górne położenie lemiesza |
mm |
540 |
Szerokość nadwozia |
mm |
2500 |
Szerokość kabiny |
mm |
1100 |
Szerokość gąsienic |
mm |
500 |
Prześwit |
mm |
475 |
Szerokość podwozia |
mm |
2490 |
Długość podwozia |
mm |
3795 |
Długość oś-wysięgnik |
mm |
5880 |
Odległość lemiesz-oś |
mm |
2395 |
Długość transportowa |
mm |
7785 |
Wysokość lemiesza |
mm |
550 |
Szerokość lemiesza |
mm |
2490 |
Wysokość całkowita |
mm |
2960 |
Przesunięcie wysięgnika w lewo |
mm |
|
Przesunięcie wysięgnika w prawo |
mm |
|
Promień obrotu do tyłu |
mm |
1700 |
Promień obrotu w prawo |
mm |
2590 |